27 October 2013

MYY STUDIO


Assalamualaikum

안녕하세요(Annyeonghaseyo),beberapa hari ni Yas mula rajin tulis blog & buat bermacam-macam entry di blog Yas,Alhamdulillah dengan izin Allah Yas masih hidup dan dapat membuat entry baru.Anda pembaca blog Yas bagaimana? sihat? Masih amalkan gaya hidup sihat? Yas semakin hari rasa semakin kurus,dengan latihan yang di beri oleh pembantu Yas iaitu Mfay sebab Yas nak keep it training ke arah MMA style dan menjadi seorang Fighter TaeKwon-Do ITF & MMA.

Bersyukur pada Allah kerna Yas masih lagi sihat dan dapat mengajar Seni Mempertahankan Diri pada generasi Yas yang sedang membesar,Yas sangat happy bila dapat berkongsi ilmu Seni Mempertahankan Diri pada pelatih Yas.Yup,moga ramai generasi Yas & seluruh belia di Malaysia dapat Mempertahankan Diri terutama perempuan.Sekarang kes culik,rogol,kecurian,buli dan macam-macam lagi,So girls yang di luar sana please daftar diri dan belajar Seni Mempertahankan Diri tak kira seni apa sekali pun asalkan dapat mempertahankan diri.

Myy Studio kini semakin ramai pelatih dan sedang menaik taraf kawasan supaya lebih besar untuk pelatih Yas berlatih dan senang Yas & Mfay nak berlatih jugak di studio Yas.Apa-apa pun enjoy pic yang Yas sempat snap di Studio Myy Yas & kawasan Studio Myy nih!





















No comments: