18 September 2012

Terima Kasih Yang Tak Terhingga

Assalamualikum

Wow! blog yas sudah masok ke dalam Majalah Remaja yang di keluarkan pada 15/9/2012 baru-baru ni.Well dengan rendah dirinya yas sangat berterima kasih yang tak terhingga kepada Mak saya yang sentiasa memberi semangat,juga sahabat-sahabat blogger saya Fatin Liyana,Hanis Zalikha,tak lupa sahabat Taekwondo saya Mohamad Firdaus,Jurulatih Taekwondo Sir Rosly Ahmad dan paling saya hargai pembaca-pembaca blog saya yang tak henti-henti memberi semangat supaya yas sentiasa mengupdate blog untuk pembaca-pembaca yang GILA Taekwondo dan Seni Bela Diri.Saya hargai korang yang sentiasa nak tau tentang Taekowndo. Sekian Terima Kasih.

I Lead You Read.
Cover depan ni lah menjadi kejutan bagi Yas.Buka saja page 129.taa daaaa Bloger Yas dah masok Majalah Remaja.

(Ini lah blog Yas yang dipilih dalam Majalah Remaja)

You Tube
http://www.youtube.com/user/92Eeen