16 October 2013

L-Glutathione Lotion

Assalamualaikum

Annyeong Haseyo,semua sihat? Masih mengamal gaya hidup sihat seperti Yas? Alhamdulillah hampa semua masih mengamalkan seperti Yas...Yup! sekarang Yas sangat sibuk yang tak menang tangan dengan kerjaya seorang Jurulatih TaeKwon-Do ITF di beberapa sekolah dan di tempat sendiri.Alhamdulillah dengan izin Allah S.W.T.

Dalam entry kali ni Yas nak promote Lotion untuk lelaki dan prempuan yang Yas pakai iaitu L-Glutathione Lotion.Yas baru ja pakai 2,3 hari.Muka rasa segar dan tak dak minyak,bukan nak jadi perempuan tapi nak menjaga kecantikkan kulit seperti KOREA gituh(haha Korea la sngat mamat nih) Yup! hal-hal kesihatan tak kira lelaki or prempuan wajib jaga walaupun setengah masyarakat pandang remeh hal ni.Ok! tolak tepi semua tu dan cek it out this cool Lotion from Korea.

Kalau nak,contact Yas d inbox FB Yas..Kalu tak tau nak contact..Kat atas dalam page blog ni ada contact..


tock masih banyak

Perbezaan warna kulit sebelum & selepas.
(Model ni bukan Yas,ni akak yang bagi stock tuh)

NEW!! L-Glutathione Lotion by Korea

Highly Recommended by Song Hye Kyo
Made in KOREA

FORMULATED IN KOREA
SPF150 PA / 145ml

Best seller in Korea, Japan & Singapore!

L Glutathione Moist Whitening Lotion SPF 50 300g (Lotion Pemutih)

- adalah pemutih tubuh sekaligus mempunyai fungsi sebagai sunblock kerana mengandung SPF 50++ yang mampu melindungi kulit dari sinar matahari.

- memberikan solusi bagi anda yang ingin menggunakan hand body lotion selain untuk mencegah kulit kering, melindungi dari sinar matahari juga memutihkan tubuh.

Cara pemakaian:
Sapu oleskan pada kulit selepas mandi tanpa dibilas

Harga:
Rm40


I Lead You read!


No comments: