15 June 2013

Tentang Eagle Team TaeKwon-Do Demostration & Black Hawk Team TaeKwon-Do Demostration

Assalamualaikum

Para peminat dan pembaca blog Yas nak kongsikan sedikit sebanyak tentang team yang Yas reka khas dan wujud di dunia nya ta ini. Iaitu Eagle Team Langkawi TaeKwon-Do Demostration,dikenali sebagai ETL.

ETL adalah salah satu team yang sentiasa membuat demo di serata Pulau Langkawi dan Malaysia untuk menyampaikan tekni seni mempertahankan diri yang asli dari Korea iaitu ITF.Ramai yang berprasangka buruk bahawa ETL adalah sebuah Persatuan TaeKwon-Do Langkawi.Walhal,ETL hanyalah Team Persembahan yang Extream,itu saja.ETL mula ditubuhkan pada January 2009 dan kita mempunyai Pejabat dan tempat latihahan sendiri di MYY Martial Art Studio iaitu di tempat Yas.

Tentang Black Hawk adalah sebuah team persembahan yang extream sama seperti ETL akan tetapi Black Hawk dibawah naungan ETL,sekadar Musuh olok-olok saja.(maksudnya hanya pura-pura musuh tetapi SATU TEAM).Black Hawk juga dikatakan musuh ETL dan akan sentiasa bersama ETL untuk memperhebatkan lagi Skill,Koreografi dan kejutan kepada penonton.Kepada Mfay,kita tak bergaduh laaaa,just Captain ada plan terbaik untuk team kita,Leader will always with his team & Family. And you Mfay,you are my little brother and my BFF since 2007.

Eagle Team Langkawi: Uniform Putih

Captain= Yas
Co-Captain= Mfay
Bendahari=Nadya
Assistant Instructor=Hazirah

Official members ETL=
  1. Azrul
  2. Amir
  3. Alifah Zakirah
  4. Atika
  5. Anis
  6. Wan
  7. Suraya
  8. Bnyak lagi laaa (hihihihihi)
  9. Muhd Nur Asyraf



Black Hawk:Uniform Hitam
Captain= Yas

OK,apa yang Yas nak sampaikan ialah,Black Hawk Hanya wujud dan di bawah naungan Eagle Team agar nampak lebih mantap latihan kami.

ETL

BH (Black Hawk)

I Lead,You Read.


No comments: