28 August 2012

Oh! Allah,I failed To Day…


Assalammualaikum

To day,aku telah gagal dalam mengejar cita-cita aku.Baru saja aku cerita ”Awat aku pilih Fisioterapi”,title di blog yang menarik untuk korang baca.Maaf sahabat-sahabat aku gagal lagi and membuatkan korang sedih,aku pun sedih sangat.Actually,aku dah STOP study kos Fisioterapi.Kos yang menarik,best,mencabar dan its very hard.Aku failed hamper 3kali Exam di semester 4.Aku fikir masak-masak yang I should stop study with this kos.

Bukan senang nak jadi TOP STUDENT,but aku dah cuba sedaya upaya.My mom & my ayah tiri dah ceramah aku semua,nenek pun dah.Huh! bagai telinga dah bernanah mendengar ceramah and nasihat.But I should keep listen because there are my parents the 1 and only.Walaupun dengan nasihat yang kureng menyelerakan,aku tetap saying parents aku,tanpa dia orang siapalah aku.I wasn't complaining. I just want to share with you guys the ups and downs in my life!.U all patut relax and jangan nak judge orang sangat.(Gurau je k,hahahaha)

Well,aku dah fikir masak-masak yang aku akan start Taekwon-do klas di Langkawi iaitu Tanah Tumpahnya Darah Ku.First,aku akan start klas with my instructor every week,every month,maybe until 1 and half year.After that aku terus menggunakan duit yang aku save,aku terus buka Taekwon-do Gym Klas di rumah aku sendiri,InsyaAllah aku akan lakukan ini dengan bersungguh-sungguh tanpa bantuan parents aku.

Korang-korang semua yang read nih mesti sedih maybe ketawa kat aku b’c0z aku failed dalam kos Fisioterapi.Tak pe kalau korang ketawa or what ever! Orang Melayu memang macam tuh,tak penah nak maju and naik kan semangat sahabat-sahabat mereka.Ok,STOP! Pasal tuh.Yang penting sekarang aku should teruskan hidup,mula kan atmosphere yang baru di tanah sendiri!!!.

Namun,aku tetap akan mengUpdate blog nih selagi aku masih hidup.B’c0z penulis blog tak akan pupus kerana kuncu-kuncu blognya sangat ramai untuk member semangat.So,setakat ini saja dan dalam masa terdekat aku akan upload Video aku sendiri tentang Martial arts and Exercise.

I Lead,You Read.