21 July 2012

APA YANG BEST SANGAT PASAL BLOG NI?






Nama blog aku ni Taekwon-do ITF & Physiotherapy. Berpadananlah dengan URL dia. Korang tanya apa yang best pasal blog ni? Bro & Sis, nama dia pon dah best ok. Anyway, blog aku ni just share ape yang aku tau. Aku anggap blog ni sebagai tempat aku berkongsi kisah hidup taekwon-do aku dan kos Physio yang aku ambik dengan para pembaca. Sebab kisah hidup aku ni luas dan banyak benda yang aku nak share, so orite!. 

Aku takdalah rasa blog aku ni best, aku rasa macam biasa ja. Bolehlah buat bahan bacaan santai. Tapikan, I have to admit yang aku suka baca blog sendiri. Bila boring, aku akan bukak entry tahun-tahun sudah dan baca balik entry aku. Pastu aku dok gelak-gelak baca susunan ayat aku yang macam #^&**^ dan tengok balik gambar lama aku yang macam @#$%^. Pastu aku mengimbau kembali kenangan lama. Good times. That's one of the reason jugak kenapa aku jarang update blog. Aku hanya akan update bila aku rasa entry itu menarik dan aku rasa masa tu  value untuk aku. Sebab nanti aku akan baca balik entry-entry yang aku dah tulis. Aku taknaklah update blog dalca marba, setakat buat syarat ada new entry je kan.